من و آینده من
من و آینده من



برف

امروز اولین برف زمستانی آمد و با انکه اصلا فکرشم نمیکردم تمام شهر سفید پوش شد   نمیدانم چرا زمستان دلم خیلی بیشتر از فصول  دیگه میگیره

بهترین جملهای را که میتونید درمورد برف و زمستان بگید چیست ؟

من میگم برف در زمستان مثل پارچه سفیدست که که همه ما منتظر هستیم تا کنار بروید و بفهمیم چه چیزی در زیر ان قراردارد و برف نوید میدهد که داریم به سال جدیدی نزدیک میشویم ولی معلوم نیست چه چیزی انتظار مارا میکشد

یک توصیه در روزهای برفی اصلا با ماشین شخصی بیرون نروید چون از دیدن مناظر زیبایی که با برف ایجاد میشود محروم میشوید

 

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم       هرگه یاد روی تو کردم جوان شدم

شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا      بر منتهای همت خود کامران شدم

ای گلبن جوان بردولت بخور که من             در سایه تو بلبل باغ جهان شدم

اول زتحت و فوق وجودم خبر نبود        در مکتب غم تو چننی نکته دان شدم

(دیوان حافظ)

 

پ.ن: منتظر نظرات انتقادات و پیشنهادات شما هستم

موفق و پیروز باشید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,

  توسط بهداد  |
 

 



این وبلاگ دلنوشها و رخدادهای زندگی شخصیمرا مینویسم


 

دلنوشته های من
خاطرات
غمنامه
ایام خاص
شهادت
میلاد
سالگرد
اطلاعیه

 

 بدون شرح
 دوسالگی
 روز پدر
 دلنوشته
 سال 1390
 بیکاری
 متفرقه
 محرم
 دل نوشته 4
 زمستان
 برف
 هفته غم
 دیروز و امروز
 دلنوشته
 صداقت
 پست ثابت
 صداقت
 پاییز
 ازدواج مجدد
 متفرقه
 متفرقه
 محرم
 دل نوشته 4
 زمستان
 برف

 

مهر 1394
مهر 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

بهداد

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و آینده من و آدرس manayandeman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دختر پاییز
من و آینده من
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 3202
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1